Entrades populars

dimecres, 6 d’abril del 2011

Are you lonesome tonight?

Estàs sola aquesta nit?
...ei, que això no ho pregunto jo, sinó l'autèntic rei...l'Elvis Presley.
El que fa la genètica...Aquest disc, del 1960, ja corria per casa quan jo era un marrec de 3 anys, i recordo que al pobre Elvis li vaig pintar bigoti a la caràtula i li vaig ben guixar els ulls...coses de mainada!
D'alguna manera ja estava predestinat a mamar música de ben jovenet...encara conservo un bon grapat de discos, llegat del meu pare, de l'Elvis, els Platters, Belafonte, Duo Dinámico...Ell ja fa 15 anys que va marxar, però cada cop que els escolto, no puc evitar recordar-lo.

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Hola Xavi,
Em fas recordar la meva infantesa quan el meu pare escoltava a l'Elvis. Recordo que quan a la programació de tv passaven algun film d'ell ens ho comentava amb entusiasme i la miravem junts. Per tant Elvis, entre altres, ha marcat la meva infantesa com a molts de la nostra generació.
Aquesta peça que comparteixes és molt bonica.
Proposo "Love me tender" de l'Elvis i la versió d'una artista que m'agrada molt Norah Jones.

Provaré si me'n surto de penjar l'enllaç.

http://www.youtube.com/watch?v=N8EFkVW8mUk&nofeather=True

http://www.youtube.com/watch?v=nkcIoI7gDow&nofeather=True


Bon dia!!

Xavi Fàbrega ha dit...

Boníssima la Norah Jones...has escoltat el seu darrer disc de duets?
Altament recomanable...
Aquests primers dies estic aprofitant una mica per presentar-me a través dels vídeos i és clar...tinc una edat (segons la meva filla, en tinc tres...!)...ara no us feu la idea que això anirà sempre en plan nostàlgic, que no...! Ja vaig dir a la presentació que hi hauria diversitat i a fe que n'hi haurà.
Avui procuraré que la nova entrada sigui un tema més actual...

mmart754 ha dit...

Oooooh, quins records! Entre la Carina i l'Elvis. Gràcies Xavier pel viatge en el temps!