Entrades populars

dijous, 7 d’abril del 2011

Alguna de les vostres suggerències...

Començaré per la Núria, la meva primera comentarista, que, amb les seves germanes grans es muntava "guateques" on s'hi ballaven coses com aquesta...


En Francesc manifestava les seves preferències, coincidents amb les meves, amb el cantautor i actor californià Tom Waits i el seu "Heart of saturday night". Un tema de començaments dels 70, quan al bo d'en Tom encara se li entenia alguna cosa...avui en dia té la veu molt i molt "cascada" i costa esbrinar què diu...


La Carme ens proposava una banda que escolten sovint les seves filles...Evanescence. I tant que els conec...també la meva filla n'era fan no fa gaires anys, i les filles de la meva parella...
A mi m'agrada molt aquest "My immortal"


Això no és ben bé Evanescence, però sí la seva cantant, Amy Lee, que va fer dos duets amb David Hodges preciosos...un es deia "Breathe" i l'altre aquest "Fall into you".


Arriba el torn de la Gemma, que ens proposava una preciosa veu femenina, la de la Norah Jones, filla del mític músic indi Ravi Shankar, mestre del sitar, amb una versió del clàssic "Love me tender", del rei Elvis...


I una de darrera hora de la Salomé...la Conxa Buika, amb companyies immillorables com la del pianista Chucho Valdés i aquest tema original de la Chavela Vargas,"En el último trago"