Entrades populars

dimarts, 5 d’abril del 2011

"Angie"

Avui us vull parlar d'un tema que em porta molts i bons records, es tracta del clàssic "Angie", de The Rolling Stones, una de les meves bandes preferides des de sempre.
Aquest tema, si no recordo malament, va sortir a finals del 1973, ja que vaig rebre el LP de vinil com a regal de Reis...es deia "Goats head soup" ("Sopa de cap de cabra"...suposo que l'amic Gerard Quintana, eminent rollingstonòleg, s'hi va inspirar a l'hora de batejar el seu grup).
Recordo especialment la nit de l'onze de juny de 1976, plaça de braus de les Arenes, a Barcelona, on ara hi han fet un mega-centre comercial que, per cert, està molt bé. Era el primer concert dels Stones a l'estat espanyol. Cap al final, van tocar "Angie" i una noia rossa, angelical, que jo no coneixia de res, se'm va abraçar i va ballar tot el tema amb mi...ja us podeu imaginar que jo em vaig quedar flipant en colors...!
Bé...anècdotes, batalletes que passen un cop i no es tornen a repetir...!

6 comentaris:

Lux ha dit...

Felicitats pel camí que comences amb aquest bloc amb un nom tan apropiat. Espero que et doni moltes satisfaccions i que et doni temps la vida a dedicar-li les hores que necessites per a que estigui a l¡altura de les teves exigències. Molta sort!! Sònia.

Xavi Fàbrega ha dit...

Moltes gràcies Sònia...avui ja he aconseguir posar directament el vídeo en comptes del simple enllaç...Estic content, poc a poquet es va fent via!!!

Lina ha dit...

Moltes felicitats, Xavi, per aquest teu primer bloc. Estic convençuda, com et deia ahir, que serà font de moltes i moltes estones de felicitat per a tu i tots els qui t'estimem... Per cert, qui era aquesta rosseta? Ai, goita, tu, en Xavi...

Pilar ha dit...

Moltes felicitats Xavier, veig que el curs t'ha animat a tirar endavant aquest blog! Sols per això ja ha valgut la pena!!!!
Ara toca fer-lo gran!!!! Molta sort.

Pilar ha dit...

Per cert, no sé pas el perquè de "cleopatra" jejejeje... ho he intentat canviar però veig que no me n'he sortit... sóc la Pilar del curset!

val ha dit...

Hola xavi! continua per aquest camí, és interessant.... són cançons que tots tenim presents i està bé que ens posis una mica en situació.....

Valèria